برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

بازی گرفتن توپ برای هماهنگی چشم و دست کودک

این بازی علاوه بر کمک به ایجاد هماهنگی بین چشم و دست، به اعتماد به نفس کودک نیز کمک می کند و و برای ایجاد شور و نشاط درکودک نیز عالی است.

🔹️🔹️🔹️جهت مشاهده ویدئو با کیفیت دلخواه روی قسمت تنظیمات سمت راست کادر فیلم کلیک کنید.

بازی با انواع توپ برای کودکان دارای فواید زیادی است. برخی از این فواید عبارتند از: 

۱. توسعه مهارت های حرکتی:

بازی با توپ به کودکان کمک می کند تا مهارت های حرکتی خود را تقویت کنند. آنها می توانند توپ را پرتاب کنند، پاس بدهند، به طور دقیق به هدف برسانند و هرکار دیگری انجام دهند که این فعالیت ها همگی مهارت های حرکتی را تقویت می کند.

۲. تقویت قدرت عضلات:

بازی با توپ می تواند به تقویت عضلات بدن کودک کمک کند. برخی از حرکات مثل پرتاب یا گرفتن توپ نیاز به استفاده از عضلات قوی مانند عضلات بازوها و پاها دارد.

۳. تقویت هماهنگی چشم و دست:

بازی با توپ می تواند به تقویت هماهنگی چشم و دست کودکان کمک کند. آنها باید به توپ تمرکز کنند و به طور دقیق آن را بگیرند، این کار مهارت های چشمی و دستی را تقویت می کند.

۴. یادگیری مفاهیم فضایی:

بازی با توپ به کودکان کمک می کند تا مفاهیم فضایی را یاد بگیرند. آنها باید بفهمند کجا باید توپ را پرتاب کنند تا به هدف برسد و نیز باید بفهمند چقدر قدرت برای پرتاب مورد نیاز است. این بازی به کودکان کمک می کند مفهوم فاصله و قدرت را درک کنند.

۵. تقویت هماهنگی:

بازی با توپ می تواند به تقویت هماهنگی بین چشم و دست کودک کمک کند. آنها باید توپ را به دقت بگیرند و با دستان خود راهی برای اجرای حرکت های مورد نظر پیدا کنند.

۶.تقویت استقامت:

توپ بازی به کودک کمک می‌کند تا استقامت خود را تقویت کند. بازی‌هایی مانند پاس دادن توپ به یکدیگر یا دویدن در پی توپ می‌تواند استقامت و سطح انرژی کودک را افزایش دهد.


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود